Godziny otwarcia:
poniedziałek-czwartek: 16:15, 17:45, piątek:16:00 (w roku szkolnym)
poniedziałek - piątek: 9:00 - 17.30 (wakacje, ferie)
piątek/sobota/niedziela/poniedziałek
Pracownia robotyki LEGO®.
Mali Konstruktorzy
ul. Bohaterów Westerplatte 19
38-400 Krosno
Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave
Ruszyły zapisy na rok szkolny 2024/2025!
Dobra zabawa gwarantowana!
Z nami nie będziesz się nudzić!
Zarezerwuj zajęcia już dziś!
Zapraszamy na plac budowy LEGO®.
Posiadamy ponad 180 kg kloców LEGO®. Każdy Mały Konstruktor znajdzie u nas coś dla siebie. Opłata wynosi 15 zł za godzinę korzystania z sali zabaw. Za opiekę nad pozostawionym u nas dzieckiem nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Plac budowy LEGO® przeznaczony jest dla dzieci od 6 roku życia. Uwaga: Ze względu na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19 plac budowy LEGO® nie jest dostępny dla dzieci nie korzystających z zajęć z robotyki.
Prowadzimy zajęcia z kodowania i programowania dla dzieci z wykorzystaniem zestawów:
LEGO® Wedo 2.0®
LEGO® Mindstorms EV3 ®
LEGO® Boost ®.
LEGO® Spike Prime®.
Zajęcia z robotyki to nie tylko świetna zabawa, ale jednocześnie idealna okazja do tego, aby dziecko rozwinęło swoje umiejętności manualne, konstrukcyjne oraz informatyczne.
Zajęcia warsztatowe z robotyki przeznaczone są dla dzieci w dwóch grupach wiekowych - od 6 do 10 lat (LEGO® Wedo 2.0 ) oraz od 10 do 13 lat (LEGO® Mindstorms EV3).
Podczas zajęć budujemy różne modele z klocków LEGO® korzystając z własnych multimedialnych instrukcji oraz scenariuszy przygotowanych przez firmy takie jak RoboCamp czy Roboriseit.
Na każdych zajęciach budujemy inny model z klocków LEGO® (np. pociąg, samochód terenowy, koparka, helikopter, goryl, żyrafa, krab, itp.) a następnie programujemy go w środowisku Scratch lub Python.
Uczenie dzieci programowania to coraz silniejsza tendencja na całym świecie. Poznawanie zasad kodowania i języków programowania przynosi doskonałe efekty w edukacji dzieci. Dzieci nie tylko poznają nowe technologie, ale również zaczynają je rozumieć i wykorzystywać do własnych potrzeb. Kodowanie nie ogranicza się tylko do pisania instrukcji i funkcji, to proces rozważania wielu różnych aspektów, przewidywania skutków użycia określonych rozwiązań. Dzieci poznają komendy, dzięki którym mogą osiągnąć określony cel, uczą się także, w jaki sposób rozłożyć, duży, złożony problem na szereg małych, mniej skomplikowanych, a tym samym łatwiejszych do rozwiązania. Dzięki programowaniu dzieci dowiadują się, jak podchodzić do problemów i zagadnień oraz jak je analizować, wyrabiają w sobie nawyk poszukiwania lepszych i bardziej wydajnych rozwiązań. Nauka kodowania rozwija również kompetencje społeczne, uczy zasad dobrej współpracy, efektywnego rozwiązywania zadań grupowych. Zajęcia są tak skonstruowane, aby kształtować podstawy wielu istotnych umiejętności intelektualnych, społecznych, fizycznych i emocjonalnych. Uczą logicznego i matematycznego myślenia, oswajają z naukowym rozumowaniem i rozwiązywaniem naukowych problemów.
Nauka programowania pozwala dzieciom przejść od biernych konsumentów cyfrowych rozwiązań do świadomego ich wykorzystywania. Zajęcia mają charakter ogólnorozwojowy i wpływają pozytywnie na różne sfery funkcjonowania dziecka. Eurostat szacuje, że na naszym rynku brakuje ponad 50 tys. koderów. Uczenie dzieci programowania to inwestowanie w ich zawodową przyszłość.
Kodowanie? Co to takiego? Dlaczego warto uczyć dzieci kodowania?